SELENA - WYZWANIE KSIĘŻYCOWE


"Ona każdego ranka umiera

aby pozwolić Mu żyć


On każdej nocy gaśnie

aby pozwolić Jej lśnić


Miłość ich wielka, 

lecz niespełniona


Przez rozum wypierana

 Przez serce wytęskniona"



"Selena - Wyzwanie Księżycowe" to seria, której zwiastun ukazał się 15 maja 2021 roku.

Zanim powstał jeszcze świat, bóg Słońca - Solaris pokochał tajemnicze i pełne magii piękno bogini Księżyca - Seleny. Ona również nie pozostawała obojętna na jego czar i blask. Zakochani przez całe wieki mijali się na niebie wiedząc, że jedno bez drugiego nie może istnieć. Ich potężna, lecz niespełniona miłość stała się źródłem codziennego cierpienia, bo przecież cykl dnia i nocy nie mógł zostać zaburzony, a czas nie mógł się zatrzymać. Codzienne krótkie spojrzenia, przelotne pocałunki i muśnięcia dłoni - to wszystko, na co mogli sobie pozwolić.

Po wielu latach cierpienia i tęsknoty Selena postanowiła znaleźć sposób, aby móc na zawsze złączyć się z ukochanym Solarisem. Wiedziała, że świat nie może istnieć bez blasku Księżyca. Zdawała sobie sprawę, że potrzebuje stworzyć coś, co ją zastąpi. Coś, co stworzy wielką moc, aby magia Księżyca mogła trwać na niebie przez kolejne tysiąclecia.

Postanowiła zejść na ziemię, aby odnaleźć i wychować dwanaście córek. Każdą z nich zamierzała obdarzyć mocą Znaku Zodiaku. Wiedziała, że tylko współpraca i siła dwunastu sióstr jest w stanie wytworzyć moc, która pozwoli utrzymać na niebie blask Księżyca i zapewni światu przetrwanie.

Bez chwili wahania rozpoczęła walkę o miłość.


Czy Selenie uda się wypełnić jej misję?

Czy jej miłość pokona wszelkie przeciwności losu?

Czy każda z córek wypełni swoje przeznaczenie?


ZWIASTUN: [YouTube]

PLAYLISTA: [YouTube]


ZASADY WYZWANIA

 Link do oryginalnych zasad wyzwania: [klik].

Poniższe zasady są mojego autorstwa. Nie wyrażam zgody na ich kopiowanie bez podania źródła.

Ostatnia aktualizacja: 22 maja 2021

  1. Należy stworzyć Simkę - boginię Księżyca (grupa wiekowa: młoda dorosła), która będzie główną bohaterką i założycielką wyzwania. Na znak podkreślenia pozaziemskiego pochodzenia bogini Księżyca należy stworzyć ją jako czarodziejkę.
  2. Należy ustawić długość życia Simów na długie. Bogini Księżyca w czasie trwania wyzwania nie może zmienić grupy wiekowej. W momencie zbliżania się do dnia jej urodzin należy skorzystać z opcji odmłodzenia poprzez wykupienie Eliksiru Młodości dostępnego za punkty w Sklepie z Nagrodami.
  3. Startowa pora roku oraz czas jej trwania - dowolność wyboru gracza.
  4. Dom startowy - dowolność wyboru gracza. Oznacza to, że można zacząć rozgrywkę od pustej parceli i zarabiając simoleony zgodnie z zasadami wyzwania stopniowo zbudować pierwszy dom. Można również zbudować pierwszy dom w dowolnym budżecie i kupić go poprzez użycie kodu, a następnie ustawić wymagany budżet startowy. Można również skorzystać z dostępnych w grze domów startowych
  5. Budżet startowy - 2000 simoleonów, z czego 1000 simoleonów jest wymagany do adopcji pierwszej córki. (Budżet należy ustawić poprzez kod - należy otworzyć konsolę kodów przez kombinację przycisków CTRL + SHIFT + C, następnie wpisać kod: testingcheats true i zatwierdzić go przez ENTER, następnie wpisać: money 2000 i ponownie zatwierdzić ENTER).
  6. Bogini Księżyca nie może mieć pracy zawodowej. Może zarabiać poprzez sprzedaż produktów z wyposażenia (obrazów, książek, plonów i innych temu podobnych) oraz poprzez inne dostępne w grze formy zarobku, które nie wpisują się w zakładkę "Zawód".
  7. Bogini Księżyca nie może mieć partnera. Jej jedyną prawdziwą miłością jest bóg Słońca.
  8. Bogini Księżyca nie może spać w nocy. Na znak tego, że nadal pełni swoją rolę i utrzymuje blask Księżyca na niebie w godzinach od 22 do 6 musi pozostać aktywna. Korzystanie z eliksirów wypełniających paski potrzeb oraz cech zmniejszających potrzebę snu jest dozwolone.
  9. Głównym zadaniem i misją bogini Księżyca jest adopcja i wychowanie dwunastu córek - Znaków Zodiaku.
  10. Adoptowana córka musi być w grupie wiekowej: małe dziecko. Dozwolona jest zmiana jej imienia i nazwiska. Cechę charakteru należy pozostawić bez zmian. 
  11. Należy wylosować adoptowaną córkę - w momencie wyboru dziecka w okienku adopcji należy przyporządkować numer każdej dziewczynce dostępnej do adopcji w pożądanej przez gracza grupie wiekowej, a następnie skorzystać z dowolnego generatora liczb. Wygenerowany numer oznacza córkę, którą należy adoptować. Samodzielny wybór adoptowanej córki jest zabroniony.
  12. Można posiadać jednocześnie maksymalnie dwie córki w grupie wiekowej: małe dziecko. 
  13. Każda córka ma z góry przydzieloną charakterystykę odzwierciedlającą jej Znaku Zodiaku (lista na dole strony). 
  14. Zmiana grupy wiekowej córki z małego dziecka na dziecko jest dozwolona w momencie osiągnięcia maksymalnego poziomu wszystkich umiejętności małego dziecka. Aspirację dziecka należy wybrać losowo. Pierwszą cechę dziecka należy wybrać z listy umieszczonej na dole strony.
  15. Zmiana grupy wiekowej córki z dziecka na nastolatkę jest dozwolona w momencie osiągnięcia oceny celującej w szkole podstawowej oraz wypełnienia pierwszego poziomu aspiracji dziecka. Aspirację nastolatki oraz drugą cechę charakteru należy wybrać z listy umieszczonej na dole strony.
  16. Zmiana grupy wiekowej córki z nastolatki na młodą dorosłą jest dozwolona w momencie osiągnięcia oceny celującej w szkole średniej. Trzecią i ostatnią cechę charakteru należy wybrać z listy umieszczonej na dole strony.
  17. Wypełnienie głównego celu przyporządkowanego każdej z córek oraz pierwszego poziomu aspiracji oznacza zakończenie jej misji.
  18. Po wypełnieniu głównego celu dozwolone jest przekształcenie córki w czarodziejkę jako podkreślenie obdarzenia jej mocą Znaku Zodiaku. Wcześniejsze przekształcenie córki w czarodziejkę jest zabronione. Dozwolone jest przekształcenie córki w czarodziejkę przy pomocy kodu. (Należy otworzyć konsolę kodów przez kombinację przycisków CTRL + SHIFT + C, następnie wpisać kod: testingcheats true i zatwierdzić go przez ENTER, następnie wpisać: traits.equip_trait trait_Occult_WitchOccult i ponownie zatwierdzić ENTER).
  19. Po wypełnieniu głównego celu można wyprowadzić córkę na inną parcelę. Może ona również pozostać w domu rodzinnym. Dozwolone jest użycie modyfikacji pozwalającej na zwiększenie ilości Simów mieszkających na danej parceli. 
  20. Wyzwanie kończy się w momencie wypełnienia głównego celu przez każdą z dwunastu córek.
*w przypadku braku posiadania wszystkich rozszerzeń do gry dozwolona jest zmiana aspiracji, cech charakteru lub głównego celu córek
*korzystanie z bonusów wynikających z cech parceli lub małych domów jest dozwolone
*aby utrzymać odpowiedni klimat rozgrywki zalecane jest nie korzystanie z telewizorów, komputerów, nowoczesnych odtwarzaczy muzyki i innych temu podobnych sprzętów elektronicznych
*dozwolone jest korzystanie z telefonu 
*w przypadku posiadania dodatku Cztery Pory Roku dozwolone jest korzystanie z termostatu

BOGINI KSIĘŻYCA

SELENA MOONLIGHT - główna bohaterka serii, bogini Księżyca. Jej jedyną prawdziwą miłością jest bóg Słońca - Solaris. Aby móc na zawsze złączyć się z ukochanym postanawia wychować dwanaście córek - Znaków Zodiaku. Ich siła i współpraca pozwoli utrzymać blask Księżyca na niebie przez następne tysiąclecia.
ASPIRACJA: Rodzina - Superrodzic
CECHY: 
 - Rodzinna
 - Romantyczka 
 - Wrażliwa
ULUBIONE KOLORY: Niebieski/Zielony/Żółty
ULUBIONA MUZYKA: brak
ULUBIONE ZAJĘCIA: Gotowanie/Malowanie/Ogrodnictwo
ULUBIONY WYSTRÓJ: Bohema/Gotycka farma
NIE LUBI: brak

BÓG SŁOŃCA

SOLARIS SUNLIGHT - bóg Słońca, ukochany Seleny.
ASPIRACJA: Miłość - Pokrewna dusza
CECHY: 
 - Śmiały
 - Aktywny
 - Romantyk


DWANAŚCIE CÓREK - ZNAKÓW ZODIAKU

Źródło, na podstawie którego powstały charakterystyki córek: [link]

BELLATRIX MOONLIGHT - BARAN 

ASPIRACJA: Sportowe - Kulturystka
CECHY: 
 - Porywcza
 - Żądna przygód
 - Ambitna
GŁÓWNY CEL: 5 poziom sprawności fizycznej

KIARA MOONLIGHT - BYK

ASPIRACJA: Fortuna - Bajecznie bogata
CECHY: 
 - Żarłok
 - Materialistka
 - Snobka 
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności wykwintnego gotowania

  • TRZECIA CÓRKA - BLIŹNIĘTA
CECHY: 
 - Uwielbia naturę
 - Infantylna
 - Kumpelka 
ASPIRACJA: Kreatywność - Mistrzyni aktorstwa
GŁÓWNY CEL: 5 poziom aktorstwa

  • CZWARTA CÓRKA - RAK
CECHY: 
 - Dobra
 - Ponura
 - Rodzinna
ASPIRACJA: Natura - Kustoszka
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności wychowawczych

  • PIĄTA CÓRKA - LEW
CECHY: 
 - Śmiała
 - Towarzyska
 - Zadufana w sobie 
ASPIRACJA: Popularność - Dowcipniś
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności tresowania zwierzaków

  • SZÓSTA CÓRKA - PANNA
CECHY: 
 - Geniusz
 - Schludna
 - Perfekcjonistka 
ASPIRACJA: Wiedza - Mózgowiec
GŁÓWNY CEL: 5 poziom logiki

  • SIÓDMA CÓRKA - WAGA
CECHY: 
 - Towarzyska
 - Mól książkowy 
 - Nieangażująca się 
ASPIRACJA: Kreatywność - Pani włóczki
GŁÓWNY CEL: 5 poziom wewnętrznej harmonii

  • ÓSMA CÓRKA - SKORPION
CECHY: 
 - Wredna
 - Perfekcjonistka
 - Zazdrosna
ASPIRACJA: Dewiacja - Wcielenie złośliwości
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności śpiewania

  • DZIEWIĄTA CÓRKA - STRZELEC
CECHY: 
 - Wesoła
 - Dobra
 - Mól książkowy 
ASPIRACJA: Kreatywność - Autorka bestsellerów
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności literackich

  • DZIESIĄTA CÓRKA - KOZIOROŻEC
CECHY: 
 - Kulturalna
 - Miłośniczka kotów
 - Nieangażująca się 
ASPIRACJA: Zwierzę - Przyjaciółka zwierząt
GŁÓWNY CEL: 5 poziom analizy i dyskusji

  • JEDENASTA CÓRKA - WODNIK
CECHY: 
 - Niezrównoważona
 - Wegetarianka
 - Freeganka
ASPIRACJA: Kreatywność - Mistrzyni tworzenia
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności wytwarzania

  • DWUNASTA CÓRKA - RYBY
CECHY: 
 - Samotniczka
 - Kreatywna
 - Wrażliwa 
ASPIRACJA: Miłość - Pokrewna dusza
GŁÓWNY CEL: 5 poziom umiejętności medium